.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جمعه/ بارش برف در شمال کشور

يك كارشناس هواشناسي خبرداد:‌ روز جمعه با نفوذ جريانات سرد شمالي به سواحل جنوب درياي خزر علاوه بر كاهش دما در نيمه شمالي كشور براي مناطق سردسير اين منطقه كولاك برف پيش‌بيني مي‌شود.

فريبا گودرزي در گفت‌وگو با ايلنا گفت: بر اساس نقشه‌هاي هواشناسي امروز براي برخي از مناطق جنوب‌غرب و غرب كشور، دامنه‌هاي زاگرس، دامنه‌هاي البرز و به تدريج شمال‌شرق كشور ابرناكي، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد پيش‌بيني مي‌شود.
اين كارشناس هواشناسي ادامه داد: اين سامانه روز پنجشنبه از مرزهاي شمال‌شرق كشور خارج مي‌شود اما روز جمعه با ورود يك سامانه بارشي قوي به كشور بارش باران و برف و وزش باد از غرب كشور مجددا آغاز مي‌شود و به تدريج تا اواخر وقت كل نيمه غربي كشور را فرا مي‌گيرد.
او گفت: روز شنبه گستره بارش‌ها به نواحي شرقي كشور نيز مي‌رسد و نكته قابل توجه اين است كه روز جمعه با نفوذ جريانات سرد شمالي به سواحل جنوب درياي خزر علاوه بر كاهش دما در نيمه شمالي كشور براي مناطق سردسير اين منطقه كولاك برف را نيز پيش‌بيني مي‌كنيم.
گودرزي در رابطه با وضعيت هواي تهران در 24 ساعت آينده گفت: تهران آسماني نيمه ابري در پاره نقاط همراه با رگبار، رعد و برق و وزش باد در 24 ساعت آينده خواهد داشت.
او در رابطه با دماي هواي تهران نيز گفت: در 24 ساعت آينده تغييرات دماي تهران بين هشت تا 18 درجه سانتي‌گراد متغير است.
او گفت: تهران در اواخر وقت فردا ابري مي‌شود و براي روز جمعه نيز پيش‌بيني مي‌شود كه تهران شاهد رگبار باران و رعد و برق باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.262 seconds.